Motori i ovjesi

Izgled, zvuk i vožnja su ključni dokazi zbog kojih možemo jako dobro da osjetimo Mustang. Ford Mustang zapanjuje svojom snagom, a prefinjeno ugrađena šasija će ispuniti očekivanja evropskih vozača u vidu vozne dinamike.

Fordovom prestižnom 5,0 – litrenom motoru V8 sa više od 426 KS i 529 Nm obrtaja, pridružio se i sasvim novi 2,3 – litreni motor EcoBoost, koji Mustangu omogućava najnoviju tehnologiju jer uprkos efikasnoj potrošnjim i manjim emisijama CO2, zajedno sa turbo punjačem razvija kapacitete u skladu sa očekivanjima evropskih vozača.

„Motor EcoBoost sa širokom i ravnom krivom obrtaja oduševit će vozača Mustanga upravo onda kada on to poželi – npr. kod ubrzanja prilikom preticanja ili u vožnji po vijugavim cestama i zavojima" – izjavio je Dave Pericak, glavni inžinjer Mustanga.

Mustangov 2,3 – litreni motor EcoBoost djeluje sa direktnim ubrizgavanjem, promjenjivim upravljanjem ventilima i turbo punjačem, što mu obezbjeđuje veliku izdržljivost. Unikatni punjač i njegovo kućište omogućavaju vozne karakteristike u sklatu sa očekivanjem mustangovih vozača, budući da motor postiže snagu veću od 309 KS i razvija 407 Nm obrtaja. Ako se radi o automatskom mjenjaču, uz volan su smještene ručke za mijenjanje, pa vozač može da bira između kontrole i komfora.

Novi Ford Mustang opremljen je sasvim novim sistemima prednjeg i zadnjeg ovjesa. Naprijed novi obim podrama pomaže da ojača prednju strukturu, uz smanjenje mase, čime pruža jak temelj za predvidljivu kontrolu volana što ide u prilog lakšem upravljanju i sigurnijoj vožnji.

Novi MacPherson sistem ovjesa sa duplim kugličnim zglobom takođe omogućava korištenje širih i jačih kočnica. Oba modela, Mustang 2,3 – litrenim motorom EcoBoost i Mustang GT sa motorom V8, za Evropu će da bude opremljen sa sportskim kočionim paketom sa serijski ugrađenim 19 – colnim točkovima.

Nazad se nalazi u potpunosti nezavisni zadnji ovjes. Geometrija, opruge, amortizeri i izolatori su posebno modifikovani i podešeni za sportsko korištenje, te su prilagođeni za evropske ceste i vrlo brzu vožnju. Novi aluminijski zglobovi će da pomognu smanjiti neovješenu masu za stabilniju vožnju i rukovanje.

Bookmark & Share