Nevjerovatno štedljive performanse

Motori u svim Mondeo modelima pružaju izuzetne performanse. Prilagođene postavke ovjesa, zajedno s nizom naprednih tehnologija osiguravaju potpunu kontrolu nad rafiniranom moći. Rezultat: ultratačno upravljanje u svakoj situaciji.

Performanse nadopunjuje efikasnost. Kombinacija sofisticiranog dizajna i naprednih inženjerskih rješenja pruža izuzetno ekonomičnu potrošnju i niske emisije CO 2.

  • Snaga

    EcoBoost: najbolja efikasnost motora


    Tri benzinska motora EcoBoost za izuzetan nivo performansi i goriva rade sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem:
    • Sa 125 ks revolucionarnim (a često i pobjede) tri-cilindarski 1,0-litreni EcoBoost razvija snagu, ti bi normalno očekivati s konvencionalnim 1,6-litarski motor, baš kao što potrošnje i emisije CO2 za oko 25% manje.
    • Novi 1.5-litarski EcoBoost motor razvija 160 KS i troši 5,9 litara goriva na 100 km.
    • 2.0-litarski EcoBoost oduševljava zapanjujuće snage od 203 KS ili 240 KS, a posebno usklađene zvuk "symposer 'zaokret u kabini, možete uživati značajne buke motora tijekom ubrzanje.

    Raspon dizel pogona


    Ako više volite dizel motor? Zatim izaberite jedan od motora 1.5 TDCi i 2.0 TDCi. Vi ćete biti oduševljeni sa najnovijom tehnologijom za povećanje snage, brzine i efikasnosti uz smanjenje emisija. 2.0 TDCi (nudi u 2015.) je dostupan u tri različite snažne performanse, najjači među njima ima izuzetno ekonomičnu potrošnju i manje lokala, dual turbopunjač razvija zadivljujuće 210 KS.

    Ultraefikasne dizel ECOnetic verzije


    Oba dizel motora su također dostupni u ECOnetic, koja daje dodatnu efikasnost. Primjer: 1.5 TDCi ECOnetic (dostupno 2015.) i 1.6 TDCi ECOnetic uz emisiju CO2 od 94 g / km i 2.0 TDCi ECOnetic (dostupno 2015.) sa 150 KS i 180 KS uz emisiju CO2 od 107 g / km.

    Ručni mjenjači u skladu sa motorom


    Postoje dva 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Lakše nadopunjuje 1.0- i 1.5-litarski motor EcoBoost i 1,6-litarski dizel motor. Drugi je prilagođen izuzetne brzine, tako savršeno nadopunjuje motor 2.0 TDI.

    Napredan nezavisni mjenjač


    Potpuno novi Mondeo je dostupan sa dva nezavisna prijenos. 6-brzina self-mjenjač, prilagođeni velike brzine, dostupna je s 1.5- i 2.0-litarski EcoBoost. Za prijenos snage motora 2.0 TDI može se koristiti i Ford Powershift prijenos, koji objedinjuje odgovarajuće samokontrole od ručnim mjenjačem i daje odmah prebacivanje brzinu i snagu da vam najviše treba.

    Uživajte u prednostima hibridnih električnih tehnologija


    Prema potrebi vozilo za uvođenje nove tehnologije, novi Mondeo je dostupan kao napredni hibridni električno vozilo (HEV) - prvo, da Ford proizvodi u Europi. Ujedinjenje prednosti električne i benzina voziti potpuno novi Mondeo hibridna vam omogućava da uživate u izuzetnu efikasnost i profinjenosti, ali i inspiriše performanse i opseg. Regenerativnog kočenja, inovativne metar SmartGauge sa "trenerom blokiranje" i druge Smart Systems će vam pomoći da bolje iskoristiti snagu i performanse vozila.

    Sistem koji vas uči kako da se štedi gorivo


    EV + dopunjuje GPS ugrađen u sistem Ford SYNC sofisticirani softver, kako bi se utvrdilo i zapamtiti zajedničke ciljeve. Kada ste na određenoj udaljenosti od gola gdje se često zaustavljate, automobil će pokušati voziti samo na električni pogon sve dok ne dođete do cilja.

  • Upravljanje

    Točno namještanje suspenzije za profinjenije vozilo

    Mondeo ima potpuno novu stražnju suspenziju s više članova. Taj napredni sustav je lagan, čvrst i potpuno usklađen za odličan odaziv, nadzor i kvalitetu vožnje.

    Ručica mjenjača uz upravljač: uživajte u brzom mijenjanju brzina sa samostalnim mjenjačem


    Ručice mjenjača uz upravljač koje inače možemo naći samo u sportskim automobilima, na raspolaganju su kako sa 6-stupanjskim samostalnim mjenjačem, tako i s mjenjačem PowerShift za potpuno novi Mondeo. Ta tehnologija, koja dolazi iz svijeta utrka, omogućuje brzo i udobno mijenjanje brzina vršcima prstiju. I kao što već samo ime govori, ručice su namještene uz upravljač, tako da ih možete koristiti i u vožnji u zavojima.

    Servovolan koji se odaziva u svakoj prilici


    Električni servo volan (električno servo upravljanje, EPAS) automatski se prilagođava kako bi vam pružio jednostavnije, lakše upravljanje prilikom parkiranja u uskim prostorima i čvršće upravljanje za više kontrole na autoputevima. Kod manjih brzinaolakšava okretanje volana i manevrisanje je lakše.Kod većih brzina koje zahtijevaju veću kontrolu sistem brine za sigurnije upravljanje. Za razliku od konvencionalnih upravljača koji rade neprekidno i troše energiju i gorivo, naš EPAS sistem radi samo kada je to potrebno, dodatno smanjujući potrošnju goriva.

    Trenutni prijem na promjenjivoj podlozi


    Sustav inteligentnog pogona na četiri kotača (IAWD)* u posve novom Mondeu u trenutku se odaziva i prilagođava promjenama podloge te usmjerava odgovarajući broj okretaja na pojedinim kotačima koji trebaju bolje prianjanje. Taj sofisticirani sustav koristi senzore i programsku opremu za proaktivno odlučivanje koliko snage usmjeriti pojedinoj osi prije nego što dođe do klizanja kotača. I budući da sustav radi "na zahtjev", aktivira se kada je to potrebno i štedi gorivo na manje zahtjevnim cestama.
  • Štedljivost

    Trošite manje goriva s Auto Start-Stop

    Kada se vaš automobil zaustavi na semaforu ili naprosto čekate u autu, automatski sistem Stop / Start isključuje motor (ali i dalje opskrbljuje električnom energijom osnovne sisteme kao što su ventilacija, radio i Ford SYNC). Čim ste spremni da krenete, samo pritisnite dugme i odaberite prvu brzinu, koja kao i obično ponovo pokreće sistem. Auto Stop / Start je posebno efikasan na gradskim ulicama.


    Bolja aerodinamika za veću bezbjednost


    U sporijoj vožnji aktivna maska otvara letvice u maski za bolje hlađenje motora. Kada se brzina poveća maska se samostalno zatvara tako da poboljšava aerodinamiku i štedi gorivo.

    Efikasniji način punjenja akumulatora


    Za razliku od tradicionalnih sistema, pametno regenerativno punjenje(Smart Regenerative Charging) puni akumulator samo kada je to potrebno i izbjegava to učiniti kada pritisnete gas. Tako se štedi gorivo i dodatno smanjuje emisija štetnih plinova.

Bookmark & Share