Performanse i efikasnost

Nova Kuga je opremljena sa 1.6 EcoBoost motorom sa 150 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem i 180 KS u slučaju 6-stepenog automatskog mjenjača. Oba motora isporučuju ogromnu snagu u teškim off-road uslovima. A zahvaljujući Ford ECOnetic tehnologijama, trošite manje goriva.
Inteligentni sistem pogona na sva četiri točka garantuje sjajne rekcije vozila na svim terenima. Rezultat je da Kuga pruža impresivan balans performansi i i najveću efikasnost. Saznajte više, niže će te da otkrijete ključne činjenice i brojke..

  • Snaga

    Snažan benzinski motor

    Kugin 1.6-litreni EcoBoost benzinski motor garantuje izvanredne performanse: 150 KS kod 6-brzinskog ručnog i 180 KS sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, uz maksimalnih 240 Nm obrtnog momenta.

    Izbor moćnih dizelskih motora

    I dizel motori isporučuju nevjerovatnu moć. Tu je i 2,0-litreni Duratorq TDCi dizel motor (140 KS) sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, koji pruža visoku snagu pri niskom obrtnom momentu od 320 Nm i 2000 rpm. Alternativno, 2.0-litreni sa 163 KS dizel motor, koji je više nego u stanju da prevaziđe najteže terenskie uslove.

    Ford Power Shift mjenjač brzina. Udobna vožnja uz manju potrošnju goriva

    Kombinujući praktičnost automatskog upravljanja s ručnim mjenjačem, mjenjač sa 6 brzina sa dva kvačila bira brzine za vas, tako da ne gubi snagu prilikom promjene brzina. PowerShiftovo lako, besprijekorno mjenjanje brzina čini vožnju lakšom i ugodnijom, ali i štedi gorivo i smanjuje emisiju CO2 u odnosu na konvencionalni automatski.

    Ova najnovija tehnologija kompenzuje čak i prebacivanje u pogrešnu brzinu. Na primjer, za vrijeme preticanja će skliznuti u nižu brzinu i tako vam dati vam dodatnu snagu za lako preticanje i kontrolu.

  • Ekonomičnost

    Trošite manje goriva s Auto Start-Stop

    Kada se vaš automobil zaustavi na semaforu ili naprosto čekate u autu, automatski sistem Stop / Start isključuje motor (ali i dalje opskrbljuje električnom energijom osnovne sisteme kao što su ventilacija, radio i Ford SYNC). Čim ste spremni da krenete, samo pritisnite dugme i odaberite prvu brzinu, koja kao i obično ponovo pokreće sistem. Auto Stop / Start je posebno efikasan na gradskim ulicama.


    Indikator promjene brzina za efikasniju vožnju

    Svjetlo na instrument tabli vam govori kad je potrebno promijeniti brzinu za maksimalnu ekonomičnost potrošnje goriva. To je jednostavan i efikasan način da svako putovanje bude ekonomičnije.


    Pametan informacijski sustav omogućava vam učinkovitiju vožnju

    Inovativni Fordov sustav Eco Mode neprestano procjenjuje učinke vašeg ponašanja u vožnji na potrošnju goriva. Sustav čita vašu brzinu, promjene brzina, kočenje i razine očekivanja te dio kraćih puteva u odnosu na one duže. Pametan vam softver tad preporučuje kako unaprijediti potrošnju goriva, sukladno vašem jedinstvenom vozačkom stilu.

  • Upravljanje

    Trenutačno hvatanje promjenjivog terena

    Kugin inteligentni sustav upravljanja na sva četiri kotača (AWD) trenutačno reagira na promjenjivi teren i prilagođava mu se. Šalje precizno određenu količinu snage pojedinim kotačima kojima je potrebno najviše prijanjanja. Sustav je „na zahtjev“ i aktivira se samo kad je potrebno, što štedi gorivo na manje zahtjevnim cestama. A ako želite vidjeti ponašanje kotača tijekom cijelog putovanja, AWD informacije neprestano prikazuju, na tračnom grafikonu, količinu okretnog momenta poslanog svakom od kotača.

    Kontrola vektoriranja okretnog momenta radi maksimalnog prijanjanja

    Kontrola vektoriranja okretnog momenta reagira na površinu ceste 100 puta u sekundi (33 puta brže od treptaja oka). Koristeći te informacije neprestano uravnotežava količinu snage i kočenja isporučenog svakom od prednjih kotača. Koristeći te informacije, neprestano uravnotežuje prijanjanje i upravljanje, pomažući vam u savladavanju zavoja i nagiba ceste. Kontrola vektoriranja okretnog momenta najnovija je tehnologija koja je standardni dio nove Kuge.

    Više kontrole u zavojima

    Kugin sustav poboljšane kontrole dinamičkog svladavanja zavoja (eDCC) točno kontrolira raspodjelu snage na obje osi kako bi se smanjilo podupravljanje i poboljšala kontrola nad vozilom. To automobil čini dinamičnijim i izvlači iz njega više kontrole. Prilikom ubrzavanja u zavojima, eDCC primjenjuje kočenje na prednji unutarnji kotač te na – ako je potrebno – stražnji kotač tako da više snage motora odlazi na vanjske kotače koji imaju više prijanjanja.

  • Brojke


    Tablica u nastavku daje vam sve potrebne podatke o performansama, ekonomičnosti i emisijama CO2.

    Motor
    Auto-Start-Stop KS Prijenos Okretni moment (Nm) CO² AWD/FWD Potrošnja
    1.6 EcoBoost

    Da

    150

    6-brzinski ručni

    240

    154

    FWD

    42.8 (6.6)

    1.6 EcoBoost

    Ne

    180

    6-brzinski automatik

    240

    179

    AWD

    36.7 (7.7)

    2.0 TDCi

    Ne

    140

    6-brzinski ručni

    320

    139

    FWD

    53.3 (5.3)

    2.0 TDCi

    Ne

    140

    6-brzinski ručni

    320

    154

    AWD

    47.9 (5.9)

    2.0 TDCi

    Ne

    140

    6-brzinski Powershift

    320

    162

    AWD

    45.6 (6.2)

    2.0 TDCi

    Ne

    163

    6-brzinski ručni

    340

    154

    AWD

    47.9 (5.9)

    2.0 TDCi

    Ne

    163

    6-brzinski Powershift

    340

    162

    AWD

    45.6 (6.2)

Bookmark & Share