U susret Europskim integracijama

Bilo je vidljivo da je razvoj dvije odvojene modelske linije bio nepotrebno dupliciranja napora Fordovim europskih kompanija i studijska grupa koju je predvodio John Andrews iz Kalifornije, inače čelna osoba u Ford Njemačka, istažila je kako kombinirana Ford organizacija može djelovati unutar zajedničkog europskog tržišta.

 

Prvi zajednički razvojni program koji su provoditi Britanija i Njemačka je bio "Projekt crvena kapa" i koji je proizveo vrlo uspješan Transit van. Predstavljen 1965., ubrzo je postao industrijski "best seller" i od tada održava tu poziciju.

 

Također su predvodili obnovu Fordovih aktivnosti u Turskoj, gdje se radilo na razvoju popularnog vana uz pomoć Fordovih inžinjera za gospodarska vozila, za proizvodnju u turskoj kompaniji Otosan. To je bio dio Koç Grupe (koja je počela prodaju Ford vozila 1928.) u kojoj je Ford 1983. preuzeo 30% udjela. Ford Otosan je danas joint venture između Forda i Koç-a, od kojih svaki ima 41% udjela.

 

Kad je bilo dokazano da suradnja među kompanijama može uspješno funkcionirati, u ljeto 1967. Henry Ford II je zaključio da je došlo vrijeme za osnivanje organizacije "Ford of Europe" i postavio John Andrews-a na čelno mjesto. Od tog dana su dvije kompanije radile zajedno na svim budućim modelskim programima.

 

Geografske poteškoće koje su nastupile zbog odvojenih inžinjerijskog i razvojnog centra, lociranih 400 milja od Duntona u Britaiji i Merkenicha u Njemačkoj, riješene su osnivanjem zračne kompanije u vlasništvu poduzeća koja je bila kao cement koji je držao europsku organizaciju zajedno. Kasnijih godina, Ford je bio pionir u ostalim komunikacijskim metodama kao što je video konferencija u povezivanju različinih dijelova Ford Europe.

 

Ford Europa koji nije samo koordinirao istraživanja i inžinjerijske programe za Ford u Europi već i integrirao procese proizvodnje i naručivanja u svim europskim operacijama, osvario je značajan gospodarski uspjeh. Za 1967. to je bio razvoj koji je probio teren, pridonoseći ekspanziji europskog društva i uvođenju pojedinačnog tržišta.

Bookmark & Share