Nove razine snage i ekonomičnosti

Da biste se mogli nositi s velikim opterećenjima i teškim terenima ,Ranger mora razvijati obilje okretnog momenta . Njegovi novi motori i mjenjači su ti koji će obaviti zadatak , svaki puta.

  • Snaga

    Snažniji, ekonomičniji dizelski motori

    Snažniji, ekonomičniji dizelski motori
    3.2 - litarski TDCi (dizel ) motor sa 200 KS razvija do 470 Nm okretnog momenta.
    Ovaj motor visokih performansi koristi turbo punjač promjenjive geometrije (VGT) koji kontrolira količinu razvijene snage i okretnog momenta.


    Olakšava pokretanje moora i daje vam nenadmašan okretni moment pri niskom broju okretaja, čak i bez dodirivanja gasa - uz istovremeno smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih plinova.


    Novi Ranger je dostupan s nizom novih Duratorq dizelski motora visokih performansi koji kombiniraju izuzetnu snagu s iznimnim momentom pri čemu su vrlo ekonomični.


    Primjerice, 2,2-litarski četverocilindrični motor sa 150KS/110 kW razvija do 375Nm okretnog momenta , dok troši skromnih 8,6 litara goriva na 100 prijeđenih km ( kombinirani ciklus). 3.2 - litarski TDCi dizelski motor razvija do 470Nm okretnog momenta.


    Zapravo, svi novi motori zadovoljavaju stroge europske Euro 5 standarde. Rangerovi novi motori su učinkovitiji, ali i snažniji. Rezultirajuća vozna dinamika znači da je vozilo okretno i omogućava dobro prianjanje na svim podlogama.

    Novi 6-brzinski prijenosi štede gorivo i smanjuju emisije štetnih plinova

    Sada je u ponudi i novi 6-stupanjski ručni mjenjač s mekim hodom, dizajniran kako bi nadopunio ponudu dizelskih motora. Ovaj precizni mjenjač doprinosi smanjenju emisija i potrošnje goriva, a istovremeno pruža udobniju vožnju. Osim toga, dostupan je i automatski mjenjač verzija, koja pruža glatke I brze promjene stupnja prijenosa za što manju potrošnju goriva.

  • Upravljanje

    Kombinacija novih tehnologija i funkcionalnog dizajna znači da možete manverirati na doslovno svim terenima – na pijesku, kamenu čak i vodi (Ranger je iznimno sposoban na vodi).

    Novi upravljački sistem garantuje bolje manevrisanje

    Rangerov novi sistem jamči tačnije i preciznije upravljanje. Dizajniran je da poboljša upravljivost na nižim brzinama, npr. dok parkirate ili se probijate kroz usku terensku cestu. Potrebna su samo 3,5 okreta volana od jedne do druge krajnje tačke. A krug okretanja iznosi samo 11,8 metara (4x2), odnosno 12,4 metra (4x4).

    Novi, veći točkovi za idealno držanje ceste

    Novi Ranger XL je opremljen 16-inčnim čeličnim točkovima kao standardnom opremom, a XLT ima izdržljive aluminijske točkove. Veće gume garantuju bolje prijanjanje, nezavisno o uslovima na cesti, daju vam idelno pouzdanje i kontrolu. Točkovi mogu da obezbijede više snage iz snažnijih novih motora, isporučujući bolje prijanjanje i obrtni momenat na cesti (ili gdje god vozili).

  • Ekonomičnost

    Novi Ranger ima dvije značajke koje dodatno poboljšavaju razine potrošnje novog Duratorq dizelskog raspona motora.

    Manja potrošnja goriva sa otpornim gumama

    Gume su dizajnirane da smanje otpor u rotaciji. Rezultat je manja potrošnju energije, što dodatno smanjuje potrošnju goriva.

    Upravljanje strujom štedi na emisijama i gorivu

    Inovativna funkcija snage upravljanja električnom energijom daje moć Ranger-u i uključuje stvaranje električne energije (generator), skladištenje električne energije (baterije) i kontrolu potrošnje. Kontrola potrošnje prati i prilagođava potrošnju energije, npr. kada je motor isključen, tokom vožnje (da produži trajanje baterije) i za kontrolu emisija motora, sistem pomaže da se smanji potrošnja goriva.

Bookmark & Share